Saturday, May 30, 2015

Assalamualaikum......blog

bismillahirrahmaanirrahiim......

Duhai blog, lama sungguh aku x menjengahmu. Aku terlalu sibuk dengan kehidupan sehingga mengabaikan kau. Blog, waktu terakhir aku menulis, kami sekeluarga mempunyai 3 org ahli. Kami masih mempunyai 3 org ahli, walaupun ada kami telah dikurniakan seorang ahli baru iaitu luqman yang belum kami perkenalkan di sini.

Sukar untuk aku menulis di sini, tapi mana lagi tempat untuk aku meluahkan rasa lagi Kerana soulmate/my other half telah pergi untuk selama-lamanya menghadap ilahi pada 2 May 2015. Tarikh keramat yang mengubah segala-galanya. Aku menjadi Balu, Rumaysa Dan luqman diangkat martabat sebagai anak yatim......Allah tak Ku sangka aku menulis disini. Kerana itu, kami masih bertiga.

Alhamdulillah, aku tabah Dan tenang ketika suamiku pergi menghadap ilahi.....Kerana Mati itu pasti. Itu semua qada Dan qadar, rukun iman yang ke-6...blog, nnt aku aka an menulis lg. luqman dah bgn.


No comments: