Tuesday, August 4, 2009

Bismillahirrahmaanirrahiim.....

Sedar tak sedar, lagi dua minggu kita akan bertemu dgn bulan yang mulia....RAMADHAN MUBARAK. Rasanya, baru je lepas sambut raya....betapa cepatnya masa berlalu di akhir zaman ini.

Saya mengharapkan saya akan buat yang terbaik untuk RAMADHAN kali ini. Perbanyakkan ibadah kerana saya tidak tahu adakah RAMADHAN ini RAMADHAN yang terakhir. Lagipun RAMADHAN ini merupakan RAMADHAN paling istimewa dalam hidup saya kerana ALLAH telah menganugerahkan saya nikmat yang paling bernilai ke atas diri ini....alhamdulillah.

Allahumma barriklana fi Sya'ban wa ballighuna Ramadhan"Ya Allah berkatilah kami di Sya'ban, dan sampaikanlah kami ke Ramadhan"

Semoga ALLAH menerima ibadah saya dan memberi keredhaan ke atas diri ini.

YA ALLAH, sesunggunya nikmat yang ENGKAU berikan kepada hambaMU ini sangat ternilai. Akan ku jaga dan ku peliharanya dan semoga ENGKAU kurniakan keberkatan ke atasnya...ameen....


To love someone is nothing
To be love by someone is something
To be love by someone we love is exciting
BUT to be love BY ALLAH is everything



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

2 comments:

wanderfulmadnificent said...

welcome Ramadhan, i have been waiting for You too and with anxiety esp that i have to embrace new challenges now~

nadiahazhari said...

hope we will go through this challenges with faith and believe in ALLAH.....InsyaALLAH